§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep internetowy www.pmproshop.pl prowadzony jest przez: Firmę PM SPORT P. Lewandowski i M. Wojtiuk Sp. j. 02-146 Warszawa, ul. Komutetu Obrony Robotników 48, adres e-mail: info@pmsport.com.pl, telefon: +48 22 749 11 40 faks +48 22 749 11 45, NIP 522-10-02-164, REGON 010722116 KRS0000096625. Numer konta bankowego : 63 1750 0009 0000 0000 1338 1372
- Regulamin, określa zasady korzystania z sklepu internetowego www.pmproshop.pl. oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży, zawieranej z Klientem. Wypełnienie Formularza rejestracji oraz utworzenie Konta lub też złożenie zamówienia, jest tożsame z zapoznaniem się Kupującego z treścią Regulaminu oraz jego akceptacją. Dodatkowo w trakcie składania zamówienia Klient potwierdza, że zapoznał się z regulaminem.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta przysługujących mu z przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
§2 WARUNKI ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA I TERMINY JEGO REALIZACJI
- Sklep internetowy www.pmproshop.pl prowadzi sprzedaż na terenie Polski.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na jego weryfikację i oraz wskazanego odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem. Sklep zastrzega sobie prawo do kontaktu z zamawiającym w celu ewentualnego potwierdzenia zamówienia, lub w przypadku wątpliwości dotyczących danych adresowych.
- Dla stron wiążący jest termin przekazania zamówienia do realizacji, wówczas data przekazania do realizacji rozumiana jest jako data zawarcia umowy sprzedaży. Potwierdzenie zamówienia, iż jest ono w trakcie realizacji klient otrzymuje drogą elektroniczną na wskanazy w zamówieniu adres e-mail.
- Wysyłka potwierdzonego zamówienia następuje:
a. w przypadku zamówień płatnych przy użyciu serwisu PayU SA – w ciągu do 2 dni roboczych od momentu dokonania płatności przez klienta,
b. w przypadku zamówień płatnych przelewem tradycyjnym - w ciągu do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu: 63 1750 0009 0000 0000 1338 1372
c. w przypadku zamówień płatnych gotówką przy odbiorze (za pobraniem) – w ciągu do 2 dni roboczych po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji,
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Zamawiający jest informowany o stanie zamówienia i wedle swojego wyboru może podjąć decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części lub całości zamówienia). Zmienione w ten sposób zamówienie zostanie potwierdzone przy pomocy poczty elektronicznej Sklepu i przyjęte do realizacji po potwierdzeniu e-mailowym przez Zamawiającego.
- Zamówione produkty zostaną wysyłane firmą kurierską na adres zamawiającego podany w trakcie składania zamówienia.
- Jeśli przesyłka zostanie nadana i nie zostanie odebrana przez adresata podanego przez Kupującego, wszelkie koszty powrotu przesyłki oraz jej ponownego nadania ponosi Kupujący. W przypadku, kiedy klient dokonał przedpłaty i nie odebrał przesyłki, zostanie ona nadana jedynie po uregulowaniu kosztów ponownej wysyłki oraz powrotu przesyłki z powodu jej nieodebrania.
- Osoby niepełnoletnie mogą dokonywać zakupów za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.
§3 PŁATNOŚCI, CENY
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.pmproshop.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Produkty zamieszczone w sklepie nie stanowią bazy magazynowej, zatem nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Do zamówionego towaru doliczany jest koszt wysyłki towaru. Koszt jest obliczany i wyświetlany przed zatwierdzeniem zamówienia.
- Klienci posiadający karty rabatowe ADVENTURE SPORTS korzystają w sklepie internetowym z przypisanych do kart rabatów.
- Do towaru dodawany jest zawsze dowód zakupu (paragon) a na życzenie Zamawiającego zostanie wystawiona faktura VAT, dokumenty zakupu towaru wkładane są wewnątrz opakowania towaru.
- Wprowadzenie danych do faktury VAT musi nastąpić przed złożeniem zamówienia. Sklep nie ma możliwość korwania danych do faktury po złożeniu zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany cen Produktów. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, realizowane będą w cenach obowiązujących w momencie ich składania. Niniejszy zapis nie dotyczy Produktów objętych jakąkolwiek formą promocji lub wyprzedaży, jeżeli doszło do wyczerpania zasobów takich Produktów.
- Zamawiający dokonuje wyboru formy płatności podczas składania Zamówienia z pośród następujących:
a. płatnością w systemie Przelewy24.pl przelewem bankowym lub przy użyciu karty płatniczej
b. przelewem tradycyjnym – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym sklepu
c. za pobraniem – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru
- W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, zamawiający ma 2dni robocze na dokonanie płatności. Jeśli pieniądze za zamówiony towar nie wpłyną na konto sklepu w przeciągu kolejnego dnia roboczego zamówienie może być anulowane
- Ceny przesyłek określone są w cenniku dostaw. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania Zamówienia. Koszty dostawy towarów o wartości mniejszej niż 150 zł wynosi 15zł i ponosi go Kupujący. W zamówieniach o wartości przekraczającej 150zł koszty dostawy pokrywa Sprzedający
-
Operatorem kart płatniczych jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
§4 ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZWROT TOWARU
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r Dz.U.2014 poz 827 z ew. zmianami, Kupującemu przysługuje prawo zwrotu zakupionych w sklepie www.sklep.adventuresports.pl towarów.
- W terminie 14 dni kalendarzowych od momentu ich otrzymania Kupujący, bez podania przyczyny, może odstąpić od umowy wysyłając pisemne oświadczenie.
- Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia oświadczenia woli odstąpienia od zawartej umowy
- Zwracany towar należy odsyłać przesyłką kurierską lub pocztą, na adres: PM SPORT Sp. j. Pro Shop Zakopane, Krupówki Górne, ul. Krupówki 58, 34-500 Zakopane
- Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi zgodnie z prawem Kupujący
- Zwracany towar powinien być kompletny, nieuszkodzony. Zwracany towar nie może być przed zwrotem użytkowany. Kupujący może towar sprawdzić, przymierzyć jakby to miało miejsce w sklepie stacjonarnym.
- Do zwracanego towaru należy dołączyć: wypełniony formularz zwrotu wraz z dowodem zakupu lub jego ksero kopią.
- Formularz zwrotu zamieszczony jest poniżej, można go pobrać , wydrukować i wypełnić. Formularz zwrotu towaru powinien być dołączony do zwracanego towaru.
- Klient może również złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu drogą elektroniczną , wysyłając mail na adres info@adventuresports.pl
- Klient rezygnujący z zakupu towaru powinien w formularzu zwrotu podać nr rachunku bankowego na który ma być zwrócona kwota zapłacona za towar, w przeciym wypadku zwrot płatności nastąpi na rachunek z jakiego płatność została otrzymana. Zwroty towaru wysłane za pobraniem nie będą przez nas odbierane
- Sprzedający zwraca kupującemu kwotę zapłaconą za towar oraz koszty dostawy towaru do kupującego.
- Zwracany produkt należy właściwie, bezpiecznie spakować tak aby nie uległ on zniszczeniu w transporcie. Klient odpowiada za produkt do momentu jego zwrotu do sprzedającego.
§5 REKLAMACJE
- W przypadku składania reklamacji klient jest zobowiązany dostarczyć produkt na własny koszt.
- Zamawiający powinien odesłać reklamowany produkt wraz z wypełnionym Formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu (lub jego ksero kopi) na adres PM SPORT sp.j, Pro Shop Zakopane, Krupówki Górne, ul. Krupówki 58, 34-500 Zakopane
- Formularz reklamacyjny, należy wydrukować , wypełnić i dołączyć do reklamowanego produktu. W formularzu należy podać szczegółową informację o powodzie złożenia reklamacji.
- Klient w momencie odbioru zamówionego produktu ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności dostarczyciela. W razie stwierdzenia braków lub zniszczenia towaru, należy w obecności przewoźnika sporządzić protokół szkody, nie przyjmując towaru. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkody. Jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do reklamacji.
- Towar reklamowany powinien być czysty. W przeciwnym wypadku Sklep zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
- Jeżeli naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów albo jeżeli Sklep nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, Klient ma prawo domagać się obniżenia ceny albo odstąpić od umowy i otrzymać zwrot zapłaconej ceny.
- Istnieje możliwość złożenia reklamacji produktu drogą elektroniczną wysyłając email na adres info@pmsport.com.pl . Prosimy o umieszczenie w mailu opisu: stwierdzonej wady produktu, nazwy produktu, w miarę możliwości numeru zamówienia wraz z co najmniej 3 zdjęciami pokazującymi wadę produktu. Taka forma złożenia reklamacji pomoże nam szybciej rozpatrzyć reklamację.
- Przesyłki wysłane do sklepu „za pobraniem” nie będą przez nas odbierane
Załączniki:
1. Formularz Odstąpienia od Umowy - w formacie edytowalnym docx
2. Formularz Odstąpienia od Umowy - w formacie PDF
3. Formularz Reklamacji Towaru - w formacie edytowalnym docx
4. Formularz Reklamacji Towaru - w formacie PDF